BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Zalando

Bijdrage door gebruiker
24-01-2020
71 keer bekeken
17 reacties
Afbeelding bij deze post - Zalando
Als ik bij Zalando iets wil bestellen heb ik als enige betaaloptie 'betalen met creditcard'. Ik heb geen creditcard en kan deze ook niet van iemand anders gebruiken. Voorheen had ik nog een viertal andere betaalopties, maar die zijn sinds vorige zomer opeens verdwenen. Ik heb zowel gemaild als gebeld met Zalando om te vragen hoe dit kan, en hoe dit verholpen kan worden. Zij zeggen dan dat de betaalopties om bepaalde redenen 'geblokkeerd' zijn. Zij kunnen niet vertellen waarom, zij kunnen dit niet uitzoeken, en zij kunnen dit niet verhelpen. De enige optie die ze geven is om maar van iemand een creditcard te lenen. Ik heb nog nooit een achterstallige betaling gehad en heb ook geen bkr registratie o.i.d. Om zo afgescheept te worden door Zalando vind ik behoorlijk klantonvriendelijk naar een trouwe vaste klant toe. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben? Of mensen die advies hebben?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.