BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Witgoedtopper zeer slechte service richten schade aan en lossen niks op

Bijdrage door gebruiker
22-09-2018
7 reacties
Vandaag heeft de koerier netjes beide wasmachine s Aangesloten en een test was aangezet van 1:14 minuten We hebben de chauffeur gevraagd of dat wel kon ons Is altijd aangegeven dat het stroom dat niet zou aankunnen En de water afvoer De chauffeur zei geen probleem gaat goed De wasmachine s stonden aan en wij moesten weg Ervan uitgaand dat alles goed zou verlopen zoals de chauffeur Aangaf hij doet het dagelijks gaf die aan. Na 2 uur kwamen we terug thuis Alles in onze wasruimte stond blank onze kleding kast stond onder water Het andere kastje stond onder water de gehele vloer vol water U snapt dat we alles behalve blij waren hiermee Om maar te zwijgen over de kledingkast die gewoon geheel doorweekt was van het water En hout kan niet tegen zoveel water zie bijgaande foto s het water is in de kast gezogen Ik voeg u de foto s toe en verneem graag hoe de schade Afgehandeld gaat worden.

nu 8 weken geleden wordt er steeds met de mail na de transporteur verwezen dat ze het doorzetten na hun maar hun nemen gewoon weg geen contact op
ik vindt dit ook de probleem van de witgoed topper daar bestel ik de artikelen niet bij de transporteur
als het komende week nog niet opgelost is gaan we rechtsbijstand inschakelen om deze kosten te laten vergoeden
helaas is dit zeker voor de witgoedtopper een zeer slechte ervaring voor ons wij zullen daar ook niet meer bestellen als het op deze manier omgegaan wordt met schade aangericht door hun koeriers
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.