BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Winkelenensparen.nl

Bijdrage door gebruiker
06-04-2018
62 keer bekeken
20 reacties
VRAAG: wie herkent dit? en is het wel duidelijk genoeg, of levert dit klachten op?

Na een bestelling bij één van de deelnemers/partners*) werd er een extra bericht gestuurd en om NAW en bankrekeningnummer (of creditcard) gevraagd. Deze gegevens zijn nodig om elke maand 15 euro (180 euro per jaar!) af te kunnen schrijven.

Het Winkelen en Sparen online besparingsprogramma biedt leden kortingen op populaire en betaalbare online-merken, onder andere op het gebied van kleding, electronica, muziek en films, telefonie, Internet, boeken, bloemen, geschenken, huishoudelijke artikelen, gezondheid, verzorging, reizen en financiële diensten. 10 % korting en tot € 300,- per maand besparen!

PS. Pluspunt: Winkelen en Sparen neemt deel op Klachtenkompas

Doen? of láten, dat is hier de vraag.

*) Het blijkt, dat je een overeenkomst aangaat met de organisatie www.winkelenensparen.nl
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.