BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Winkel Dsf neemt klacht niet in behandeling

Bijdrage door gebruiker
25-11-2020
21 reacties
Namens mijn schoonouders (die op hoge leeftijd zijn) schrijf ik dit bericht. Mijn schoonouders zijn naar de DSF winkel geweest ivm een klacht over het leer van hun drie zits bank. De toplaag van het leer laat los. Geen normale gebruiks schade van het leer maar de bovenste laag is eraf en veroorzaakt vlekken. Na heen en weer verwezen te zijn was de conclusie van DSF, de schade aan het leer komt door jullie zelf. Punt uit. Er komt geen leer deskundige om dit beoordelen, de meegebrachte foto's worden alleen bekeken en op basis daarvan concludeert DSF. Mijn schoonouders kunnen geen kant op, DSF is niet aangesloten bij de geschillen commissie, naar de winkel met de bank onder je arm is ook geen optie. Voor DSF is het nu klaar maar voor mijn schoonouders niet. Ze zitten met een lelijke bank..is er echt niets meer aan te doen? In ieder geval een onafhankelijke deskundige het leer laten beoordelen, is dat niet mogelijk? De leer garantie, a 135,- euro, die mijn schoonouders hebben afgesloten sluit deze schade uit verklaard DSF. We hopen op actie van DSF!
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.