
Gisteren, 15 september 2020, heb ik de hele dag gewacht op een aangekondigde bezorging (levering voor einde van de dag).
Om 18.15 zag ik in de traceerservice het bezorgbericht was veranderd in "vertraging: noodsituatie of extreme weersomstandigheden".
Vanochtend stond dit bericht er nog en heb ik contact met de klantenservice opgenomen.
De aardige medewerker aan de telefoon bevestigde alles wat ik al in de traceersevice kon lezen.
Zij wist niet meer dan dat en wist ook niet wie het ebricht in de traceerservice had aangepast.
Dat is blijkbaar niet een UPS-dienst.
Al met al UPS weet niet wat er gebeurt nadat er een pakket in een (UPS?) wagen ligt en wat er daarna gebeurt.
Ik moet gewoon maar geduld hebben en wachten tot de bezorger aan de deur staat en/of er weer een bericht veschijnt in de traceerservice.
Ik kan hier niets mee en baal er enorm van; het is de 3e keer dat me dit overkomt met UPS.
Als het kan zal ik UPS vermijden: onbetrouwbaar, onkundig en onbereikbaar!
Ik zie op internet dat het klacten regent over UPS.
Ik hoop dat jullie hier een item van kunnen maken en de directie van UPS een keer uitnodigd voor de camera.
Mvg. Hans Glerum