
Tijdens de lockdown een jas gekocht voor paardrijsport bij Divoza op 6-1-2022, helaas na 4x dragen 5 tandjes uit de rits op 16-01-2022.
Bel met de klantenservice om de jas om te ruilen (binnen 2 weken) maar er worden eerst foto's gevraagd.
Foto's gestuurd maar daarna werd ik verteld dat ik heb geen garantie op de jas heb als de leverancier de jas niet wil vergoeden aan Divoza.
Geprobeerd uit te leggen dat dit niet wettelijk is toegestaan maar ze beroepen op hun eigen gebruikersvoorwaarden die ze hanteren.
Daarnaast blijft Divoza suggereren dat ik het zelf kapot heb gemaakt dus nergens recht op heb wat Divoza betreft....
Bellen, mailen en winkelbezoek en tot slot negatieve reviews op klachtenkompas en Trustpilot er wordt nergens op gereageerd, en het bedrag is te laag (€150) voor een juridische procedure dus ze komen er gewoon mee weg.....Dit kan toch gewoon niet?