BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Webwinkel Divoza weigert oplossing na 4x dragen een kapotte rits.

Bijdrage door gebruiker
02-02-2022
12 reacties
Afbeelding bij deze post - Webwinkel Divoza weigert oplossing na 4x dragen een kapotte rits.

Tijdens de lockdown een jas gekocht voor paardrijsport bij Divoza op 6-1-2022, helaas na 4x dragen 5 tandjes uit de rits op 16-01-2022.
Bel met de klantenservice om de jas om te ruilen (binnen 2 weken) maar er worden eerst foto's gevraagd.


Foto's gestuurd maar daarna werd ik verteld dat ik heb geen garantie op de jas heb als de leverancier de jas niet wil vergoeden aan Divoza.
Geprobeerd uit te leggen dat dit niet wettelijk is toegestaan maar ze beroepen op hun eigen gebruikersvoorwaarden die ze hanteren.
Daarnaast blijft Divoza suggereren dat ik het zelf kapot heb gemaakt dus nergens recht op heb wat Divoza betreft....


Bellen, mailen en winkelbezoek en tot slot negatieve reviews op klachtenkompas en Trustpilot er wordt nergens op gereageerd, en het bedrag is te laag (€150) voor een juridische procedure dus ze komen er gewoon mee weg.....Dit kan toch gewoon niet?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.