BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Webwinkel accepteert retour niet

Bijdrage door gebruiker
18-11-2017
11 reacties
Ik heb vorige week een jas gekocht bij een webwinkel via Bol.com. De jas was helaas te klein heb hem weer in de zak gedaan in de doos netjes verpakt en terug gestuurd.
De jas is maximaal 1 minuut uit de zak geweest en beide ouders hebben gezien dat er geen vlekken opzaten en ook niet toen ik de jas verpakt hebt gebeurd is.
Nu krijg ik bericht dat de webwinkel de jas niet accepteert, omdat er veel vlekken opzitten en beschadigd is. Toen ik de jas terug stuurde was die onbeschadigd en in perfecte staat wat nu?

De vrouw aan de telefoon was ook erg onvriendelijk in eerste instantie stond er niet bij waarom de retour niet werd geaccepteerd daarvoor moest ik contact opnemen met de winkel ze gaf aan dat er make-up vlekken in de nek en op de rug zouden zitten toen ik zij dat er geen make-up gedragen werd en dat ik dit dus erg vreemd vond zij ze dat ze wel foto’s zou sturen. Eenmaal de foto’s binnen gaat het om een paar krassen of streepvlekken op de borst en arm dus een raar verhaal.

De jas kost bijna €600 en is voorraf betaald ik wil mijn geld terug en niet een beschadigde jas die toch niet past wat kan ik doen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.