BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Wat te doen als mijn pakket niet is aangekomen?

Bijdrage door gebruiker
17-01-2016
10 reacties
Beste,

Via de Dekbeddiscounter heb ik een dekbedovertrek besteld op 18 december j.l. Dit is verstuurd en volgens informatie van zowel de Debeddiscounter als DHL ook bezorgd op mijn adres. Echter, ik woon in een appartementencomplex en was niet thuis op het moment dat het werd bezorgd. DHL vermoedt dat het bij een van mijn buren is beland, maar de bezorger heeft geen notitie bij mij in de bus achtergelaten dat mij vertelt op welk huisnummer en bij welke buur dit was. Ik heb dus officieel ook geen enkele notie van mijn bestelling.
DHL zegt te wachten op een bericht van de Dekbeddiscounter, die een onderzoek zou moeten starten. De Dekbeddiscounter houdt het erop dat ik navraag moet doen bij de buren, en stuurt nu alleen nog maar automatische antwoorden terug ("Wij zijn blij met uw bericht, of het nu een klacht of een compliment is.")

Wat kan ik doen?Mag ik mijn geld terugvragen? Een nieuwe bestelling verwachten, omdat de oude spoorloos is verdwenen?
U begrijpt dat de hele zaak mij inmiddels behoorlijk frustreert.


Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.