BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Wat te doen?

Bijdrage door gebruiker
28-11-2017
55 keer bekeken
4 reacties
Afbeelding bij deze post - Wat te doen?


LS
Een jas besteld bij bergzeit.nl.
Betaald met iDeal. Het geld is van mijn rekening afgeschreven.

Bergzeit zegt aanvankelijk de bestelling nooit ontvangen te hebben.
Nadat ik een screenshot van de afschrijving gemaild heb, blijken ze de bestelling wel ontvangen te hebben, maar beweren dat de betaling direct door iDeal geannuleerd zou zijn. Volgens mijn bank (abnamro) kan dat niet kloppen, de afschrijving geldt als aankoopbon. Nu ben ik mijn geld kwijt en krijg de bestelde jas niet van bergzeit.nl

Wat te doen?

met vriendelijke groet,
Iva Lesic Spijkers
Zaandam








Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.