BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Wat moet ik met een intimiderend INCASSObureau van C en A

Bijdrage door gebruiker
25-02-2022
3 reacties
Ik heb vorig jaar 2 bloezen gekocht. Omdat de internetpagina niet goed werkte per abuis 2x dezelfde bestelling gedaan. Uiteindelijk 2 bloezen behouden, rest teruggestuurd, en zoals ik altijd doe, meteen betaald. ongeveer 30 euro.Na een aantal maanden kreeg ik van een incassobureau te horen dat ik 9,94 moest betalen.Ik keek op mijn bankrekening, maar mijn twee bloezen waren keurig betaald. Zal wel een foutje van de administratie zijn geweest. Ze gaven immers steeds aan dat vanwege drukte alles iets langer kon duren.
Het incassobureau bleef dit sturen, toen met verhogingen, ik Cen A gebeld. Ze zouden het uitzoeken.Niets meer van CenA gehoord totdat ik weer een verhoging van het incassobureau kreeg. Ik belde met CenA en kreeg Lucrecia. Zij heeft alles goed voor mij uitgezocht en na een week of zo kreeg ik een mail van haar dat C en A mij ergens in de zomer 19,95 had betaald. Zonder dat ik daarvan op de hoogte was. Ik had namelijk niets tegoed van C en A. Ik moest daarvan nog 9.94 betalen.Ok. Ik zoek het op en inderdaad, een paar maanden na mijn betaling was er door C en A 19.95 op mijn rekening gestort. Natuurlijk betaal ik meteen terug, dus ik betaal meteen 9.94, zoals afgesproken met Lucrecia. Opgelost.Nee hoor, kreeg van het incassobureau bericht dat ik nog 34 euro moet betalen. Ik gebeld, kreeg een reprimande van een engelse man dat ik de twee facturen niet tegelijk had mogen betalen ( nrs stonden erbij). Help. Wat moet ik doen, ik betaal altijd op tijd en voel me geintimideerd

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.