BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Wanprestatie UPS

Bijdrage door gebruiker
12-04-2025
58 keer bekeken
3 reacties

Ups heeft geprobeerd om bij mij een pakketje te bezorgen. Ik was niet thuis, kan gebeuren. Ze laten een briefje achter met verwijzing naar website. Op de wensite zie ik dat het pakketje is bezorgd in een lokale winkel, een UPS servicepunt en dat ik het daar tijdens openingtijden met ID kaart af kan halen. Prima!

Maar in de winkel bleek dat ik het pakketje helemaal niet af kon halen. Het pakketje was geplaatst in een pakketwand van de firma de buren. Daar geprobeerd met barcode van het briefje, de infonotice code en track en trace code de kuis te openen. Helaas niets werkte! Frustratie 1. Medewerker winkel gaf aan dat ik afhaalcode moest hebben en dat dit vaker fout ging bij UPS. Tel nr op notice gebeld, krijg je bandje met keuze menu met als resultaat U kunt het pakketje afhalen op servicepunt.. Nee dus!! Frustratie 2. Onverrichte zaken naar huis, online nog eens gekeken, chatbot die niet begreep wat een afhaalcode is en mij deze dus niet kon geven. Frustratie 3. Wel de melding u kunt contact met ons opnemen verwezen naar telefoonnr. Telefoon nr gebeld, weer een bandje met keuzes en de optie om te blijven wachten, maar we zijn gesloten, u kunt ons bereiken op werkdagen en zaterdag overdag. Zaterdag dus gebeld, Echter komen ze doodleuk met de mededeling we zijn gesloten. Belt u maandag maar!! Frustratie 4. Inmiddels wel mail gestuurd naar customer service , maar standaard reply. Maandag maar weer eens opnieuw bellen.

Delen:

Reageer

Laat een antwoord achter. Je kunt ook reageren op anderen. Lees onze spelregels.