BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Waarom stuurt UPS mijn pakket niet retour

Bijdrage door gebruiker
04-03-2021
9 reacties
In november 2019 stuur ik een pakketje naar mijn vriendin in Turkije die daar maximaal 4 weken verblijft. Zij moet daar 350,- invoerbelasting / afhandelingskosten betalen en haar paspoort in het Turks laten vertalen, kosten 150,-
zij weigerd daarom het pakketje. Tot op heden niet retour ontvangen. Volgens UPS is dat mijn eigen schuld. Als zij niet wil betalen, dan moet ik maar betalen.

terwijl de klantenservice mij heeft verteld voordat ik verstuurde, dat bij weigering ontvanger, ik het pakket retour krijg. Wellicht verzendkosten, maar verder niets. Staat ook op hun website.

https://youtu.be/c1FDqw7o7XU
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.