BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Waarom geen Garantie?

Bijdrage door gebruiker
09-03-2018
12 reacties
Afbeelding bij deze post - Waarom geen Garantie?
Keukenconcurent wilt geen schade vergoeden binnen de garantietermijn
Dramatisch is het als er aanspraak op garantie gemaakt wordt.
Keukenkastjes waar de fineer van afbladderd boven de kookplaat worden niet vergoed ,want is vochtschade zegt men.
Nou vind ik dat als een keukenkastje van 4 jaar oud al uiteen valt ,een slecht produkt.Er zit 5 jaar garantie op.Er is gewoon een slecht produkt geleverd en een ontwerpfout gemaakt.Maar 2 keukenkastjes vergoeden zijn ze te schijterig voor.Koop hier maar beter niks meer.Is gewoon dezelfde rotzooi die je in iedere bouwmarkt voor veel weiniger kunt kopen.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.