Vandaag had ik tandpasta nodig en ging naar de albert hein in rotterdam beurs. Ik zag dat de oral B pro-expert 3,50 was(op het prijskaartje). Bij de kassa aangekomen was de zelfde tandpasta 7,50 geworden. Ik heb toen geweigerd dit te kopen.
Ik ben terug naar de schappen gegaan. Om eigenlijk mij zelf er van te overtuigen dat ik toch echt 3,50 zag staan. Dit was ook zo! Onder het product stond de prijs van 3,50 met de naam van het product erbij.
De barcode van het prijskaartje en de tandpasta zelf kwamen alleen niet overeen.
Ik heb heel het schap nagegeken en er was geen tandpasta te vinden voor 7,50..
nu was ik oplettend en keek naar de prijzen die voorbij schoten bij de kassa. Maar een ouderen man of vrouw zou dit nooit gezien hebben. Heel heeel erg misleidend! En als je mijn mening vraagt: onacceptabel en vertrouwen brekend! het kassa meisje zei nog: owh dat kan best kloppen hoor.
Mijn vragen:
Wat is hier in het vervolg aan te doen?
had ik de tandpasta kunnen eisen voor 3,50?
hoe zit dit juridisch inelkaar?