BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Verkeerd pakket niet te retourneren

Bijdrage door gebruiker
06-10-2016
11 reacties
Op cafebroeck.nl heb ik schoenen besteld.Echter toen het pakket ereindelijk was bleken het totaal andere schoenen te zijn dan degen die ik had besteld. Er zat ook geen retourformulier bij.

Op de website kun je alleen contact opnemen via een contactformulier. Dit heb ik 2 maal gedaan, 1x in het Nederlands en 1x in het Engels. Tot op heden heb ik hier geen reactie op gehad. Ik heb dit verkeerde pakket hierdoor al bijna 2 weken in mijn bezit, maar ik wil graag de zending retourneren en het aankoopbedrag ontvangen.

De aankoop was via creditcard. Ik weet dat deze aankopen verzekerd zijn, maar ik heb geen idee of dat in deze situatie ook opgaat, want ik heb de zending (ongewenst) in mijn bezit. Wat kan ik doen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.