BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Verkapte prijsverhoging

Bijdrage door gebruiker
24-08-2013
42 reacties
Vandaag ben ik weer eens geconfronteerd met een behoorlijke prijsverhoging bij Albert Heijn. Het huismerk koffiemelk met de 1 liter verpakking is uit het assortiment genomen. Een liter kostte 69 cent. Nu krijg je alleen nog maar de halve liters a 49 cent. Heb het over de halfvolle koffiemelk. Dit is een prijsverhoging van 29 cent per liter. Zo doe AH dus zijn bonusartikelen financieren. Enige tijd geleden hetzelfde verhaal met de lunchsalades van AH, minder in het bakje en ook nog duurder. Zo worden wij consumenten iedere keer weer belazerd zonder dat je het in de gaten hebt. Ronduit schandalig, ze weten je beurs wel te legen.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.