BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Vente unique

Bijdrage door gebruiker
11-08-2021
2423 keer bekeken
6 reacties
Afbeelding bij deze post - Vente unique
Eerlijk gezegd een dikke teleurstelling en de tranen in mijn ogen hoe je als klant word behandeld met een fout die hun gemaakt hebben!

Gisteren is onze bank gekomen, na een dikke 14 dagen te hebben gewacht, werden de dozen continue gekanteld binnen gebracht (niet met een steekwagen en niet door de 2 mannen samen naar binnen gebracht, maar letterlijk rollend/kantelend , zelfs binnenshuis en neer geplofd op de plek waar die zou moeten komen te staan, de mannen wilden niks uitpakken en zeiden als het niet compleet of beschadigd zou zijn, ze er toch niks aan konden veranderen, maakten een selfie met een peace teken en de dozen en liepen de deur uit (bij postnl@home heb ik al een klacht ingediend en wordt ook serieus genomen) Ik begon 1 doos uit te pakken (op dat moment zag het er nog goed uit) open de tweede doos en er zit idem hetzelfde stuk in, Ik kijk op de sticker op de doos waar een linker stuk in zou moeten zitten zit een rechterstuk in (deze had ik uitgepakt) in de nog dichte doos zit ook een rechter stuk in. Meteen geprobeerd te bellen met de klantenservice, uiteindelijk iemand uit spanje aan de telefoon gekregen, beetje raar als je via de nederlandse website besteld, ook meteen beginnen mailen met foto's erbij dat de bank niet compleet is, laat in de middag een mail terug gekregen dat de fotos zouden worden nagekeken, en of ik nog fotos kon doorsturen van de stickers van de dozen etc, dit heb ik ook gedaan, en omdat we nu op alles gingen letten zijn de dozen niet van dezelfde maand 1 van juli en 1 van mei met niet dezelfde nummers, dus wilt het ook zeggen dat ze niet uit hetzelfde verfbad komen! Ik heb ze daarover een mail gestuurd, maar geen reactie!

Nu via hun website kregen we een bericht "Onze expert kan geen technische oplossing bieden voor het probleem met uw artikel.
Ook kunnen we, omdat we dit product niet meer verkopen, niet overgaan tot een standaard omruiling.

Omdat de tevredenheid van onze klanten onze prioriteit blijft, kiezen we ervoor dat u een soortgelijk product op onze site kiest, voor een bedrag dat gelijk is aan uw aankoop.

Zodra je je keuze hebt gemaakt, nodigen we je uit om ons dat te laten weten door op dit bericht te reageren."

Nu keken we op de website voordat we een keuze maken, maar staat de bank die we hebben leverbaar binnen 6 tot 7 weken ( terwijl hun zeggen dat die niet meer wordt verkocht) deze was wit, en nu staat de antraciet levering binnen 8 tot 10 dagen! Een aantal weken geleden was het net andersom! Ook staat er op de doos Made in China!

Waarom hebben we deze bank uitgekozen, omdat die mooi was en bij ons interieur paste.... Nu geven ze ons maar 1 voorstel, omruilen van goederen en andere bank naar keuze die dezelfde prijs is, of het voorstel afwijzen, maar wat komt erna??

We kunnen niemand bereiken, en niemand neemt contact met ons op! Slecht bereik van klantenservice en een hoge gsm rekening !

Geen enkele excuses dat de fout bij hun ligt, zeker niet aan ons, wij hebben netjes betaald en gewacht tot we de bank binnen kregen, die zoals ik al eerder schreef bestaat uit twee rechtse delen, dus je kunt hem niet ineen zetten! Ik vind het ook erg jammer dat er ook geen voorstel is, van je hele betaling terug te storten, en dan zeg ik ook wel de hele betaling, want ik neem aan dat je wel een artikel koopt omdat je die leuk vind en niet ervan uit gaat dat je twee rechtse stukken krijgt en nog van twee verschillende maanden.

Nu zaten we al drie weken zonder bank, op zich niet erg, want we keken uit naar de bank, maar nu zitten we weer zonder bank, ja 1 bank was uitgepakt en de andere staat in de doos, heeft voor ons echt geen meerwaarde om die uit te pakken en zit ik nu naast die doos op twee tuinkussens omdat er geen plaats is om ergens iets te zetten, en de foutieve bank veel ruimte in beslag neemt.

Het is erg schandalig dat ze zo mensen laten zitten, dat ze totaal niet schuldig voelen tegenover de klant, ik weet niet of ze nog met oplossingen komen, maar het allerliefst willen we ons gespaarde centen voor de bank terug!
we hebben hun voorstel geweigerd, omdat we ons geld terug willen, de vraag is wat nu?? ze reageren amper, moeilijk te bereiken etc
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.