BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

V&D webshop

Bijdrage door gebruiker
09-11-2010
3 reacties
Goedendag,

Ik had via de webshop van v&d een broek besteld. Bij de levering bleek dat v&d een verkeerde broek heeft gestuurd. Ik bel de klantenservice van de v&d en krijg te horen dat ik de broek terug kan sturen en een nieuwe kan bestellen op de webshop. De kosten van de broek die fout is geleverd worden terug gestord alleen de verzendkosten zijn voor mijn rekening.
Nu heb ik een klachtenformulier ingevuld en heb ik inmiddels een waardebon van 5 euro gekregen om in de webshop te besteden. Ik had alleen al een nieuwe broek besteld.
Nu verplichten zij mij om weer iets te bestellen in de webshop wil ik iets hebben aan de waardebon. Ik vind dat zij mij gewoon bij het terugstorten van de kosten van de broek zij mij ook de verzendkosten terug moeten storten. Is dat ook niet mijn recht?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.