Mevrouw, meneer,
Betreft een factuur van december 2014 middels een incassobureau. Het verzoek om die factuur te betalen kwam ca. febr./maart 2016. Een kopie van de bankafschrift als bewijs naar Tommy Teleshoppging enhet eerste incassobureau gezonden. Na telefoon, emails en een formulier op hun site met de klantenservice Tommy Teleshopping en het eerdere incassobureau, heb ik geen enkele reactie mogen ontvangen, zowel van Tommy Teleshopping als van het eerste incassobureau niet.
Maar Tommy Teleshopping heeft inmiddels een ander incassobureau in de arm genomen 'Ultimoo' genaamd, en blijft mij belagen. Een medewerkster van Ultimoo liet zich ontvallen dat er bij Tommy Teleshopping iets fout was gegaan. Bovenop het bedrag moet iknu 40 euro betalen. De rekeningen worden altijd bijtijds betaald. Niemand krijgt nog geld van mij. Wat moet of kan ik doen.
Zie uw antwoord gaarne tegemoet,
met vriendelijke groet,
M. Trouwee