BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Tommy Teleshopping

Bijdrage door gebruiker
25-05-2016
2 reacties
Mevrouw, meneer,
Betreft een factuur van december 2014 middels een incassobureau. Het verzoek om die factuur te betalen kwam ca. febr./maart 2016. Een kopie van de bankafschrift als bewijs naar Tommy Teleshoppging enhet eerste incassobureau gezonden. Na telefoon, emails en een formulier op hun site met de klantenservice Tommy Teleshopping en het eerdere incassobureau, heb ik geen enkele reactie mogen ontvangen, zowel van Tommy Teleshopping als van het eerste incassobureau niet.
Maar Tommy Teleshopping heeft inmiddels een ander incassobureau in de arm genomen 'Ultimoo' genaamd, en blijft mij belagen. Een medewerkster van Ultimoo liet zich ontvallen dat er bij Tommy Teleshopping iets fout was gegaan. Bovenop het bedrag moet iknu 40 euro betalen. De rekeningen worden altijd bijtijds betaald. Niemand krijgt nog geld van mij. Wat moet of kan ik doen.
Zie uw antwoord gaarne tegemoet,
met vriendelijke groet,
M. Trouwee
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.