BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Thuisbezorgd Tracker en service deugen niet

Bijdrage door gebruiker
20-10-2019
80 keer bekeken
7 reacties
Besten,
Hebben meer mensen ervaring met de slechte service van Thuisbezorgd.nl?
Het gaat mij er vooral om dat er slechte, verkeerde tot weinig informatie wordt verstrekt. Naar mijn mening klopt het systeem niet.

- Bij bestellen kies je voor een bezorger met de kortste levertijd op dat moment.
+ ik koos voor een pizzaservice met ca 35 minuten. Dat kan iets langer worden maar ach...Het geeft wel richting. Als het meer dan uur was geweest bijvoorbeeld had ik besloten op een andere manier eten te regelen

- Bij de daarwerkelijke bestelbevestiging is de tijd inmiddels al 50 minuten.
+ Hmm.. vervelend, maar nog mee te leven

- Volgens de tracker loopt alles beloofd en ja na 45 minuten zou bezorger in de buurt moeten zijn
- Na 50 minuten is volgens thuisbezorgd alles bezorgd

+ Lichte paniek, Ik heb immers nog niets ontvangen. Site thuisbezorgd gecheckt maar die zeggen contact te zoeken met het restaurant. Die zijn na 10 minuten herhaaldelijk proberen niet bereikbaar. Nog meer zorgen.. Dan toch maar bellen met thuisbezorgd. Inmiddels zijn we bijna 90 minuten verder!

- Volgens klantenservice geen reden voor paniek. De tracker is slechts een indicatie en het kan gewoon lang duren. Als ze er na twee en een half uur nog niet zouden zijn moest ik nog maar eens bellen voor geld terug of iets dergelijks

+ Na ruim 100 minuten komen de pizzas (lauw) alsnog.

Ben ik nou gek? Als je een tracker biedt, moet die toch bij benadering kloppen en niet gebaseerd worden op gemiddelde wachttijden? Dat biedt valse verwachtingen. Dan maar geen tracker! En het restaurant kan toch bellen als het onverhoopt langer duurt? Dan is de irritatie een stuk minder.
Ik bestel voorlopig niets meer.

Hebben meer mensen ervaringen als deze? Misschien een idee om die eens te bundelen en bij Thuisbezorgd tedroppen met verzoek de tracker aan te passen of te verwijderen.




Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.