BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Terugsturen kapotte fauteuil

Bijdrage door gebruiker
07-09-2022
8 reacties
Ik heb in december 2020 een fauteuil besteld bij VidaXL. Een paar weken geleden zakte ik opeens een heel eind omlaag. Waren er 2 steunen afgebroken. Ik dat doorgegeven aan VidaXL. Eerst zaten ze toen te verkondigen dat de garantietermijn was verstreken. Wat niet waar was want ik had de stoel nog geen 2 jaar wat de wettelijke garantietermijn is. Ik de aankoopbon gescand en de scan opgestuurd. Toen konden ze niet meer volhouden dat de garantietermijn was verstreken. Ik kreeg te horen dat ik de oude stoel moest opsturen en dat ik daarna een nieuwe zou krijgen. Maar ze willen de oude stoel graag in de originele verpakking terug gestuurd krijgen. Die hebben we niet meer want je gaat niet zo'n grote doos zo lang bewaren. We hebben gevraagd of ze een passende doos willen opsturen maar dat weigeren ze. Er zijn websites waar je een doos op maat kunt laten maken maar dat kost meer dan 100 euro. Daar gaan we natuurlijk niet aan beginnen. Hoe los ik dat nu op?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.