Op 11 jaunari heb ik een bestelling geplaatst bij Tommy Hilfinger. Het was een bestelling van € 295,- euro. Bestelling wordt geleverd en na wat paswerk besloten voor € 180,- te retourneren. Ik heb op 5 februari keurig een mail ontvangen dat de terugbetaling binnen 8 tot 10 werkdag en zichtbaar zou zijn ( vind dit al raar want dat gaat tegenwoordig sneller dan het licht maar oke). Nu begint het gedonder. na 4 x mailen en 4 x telefonisch contact tot op vandaag geen cent gezien. Allemaal loze beloften. Pappen en nahouden zullen we maar zeggen. Ik hoop dat ik ooit nog mijn geld ga ontvangen...............
Met dit bericht wil ik iedereen waarschuwen om niets bij Tommy (nl.tommy.com) te bestellen. Helaas ben ik niet de enige want op internet staan nog meer reactie van mensen die hetzelfde probleem hebben.
Waarschijnlijk kan ik niet anders doen dan afwachten of heeft iemand een gouden tip zodat ik weet welke stappen ik kan ondernemen?