BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Supermarkt Jumbo berekent onjuiste prijzen bij online bestelling

Bijdrage door gebruiker
05-08-2020
4 reacties
Afbeelding bij deze post - Supermarkt Jumbo berekent onjuiste prijzen bij online bestelling

Ik laat mijn boodschappen al een aantal jaren door Jumbo thuis bezorgen. Nu heb ik een online aanbieding besteld van pijnboompitten 2 + 1 gratis. 1 zakje kost online EUR 5,49. Na bestellen blijkt de prijs per zakje opeens verhoogd te zijn naar € 6,51. De klantenservice zegt dat zij daar niets aan kunnen doen, want dit staat in mijn orderbevestiging. Volgens deze medewerkster wordt de prijs gehanteerd die de winkel die de bezorging doet in de winkel aan de klanten in rekening brengt, ik had mijn bestelbon maar moeten controleren. Het lijkt mij toch niet de bedoeling dat ik alle boodschappen die ik online besteld heb nadien nog moet gaan controleren. Heeft iemand een zelfde ervaring?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.