Ik hoop dat jullie mij wat meer kunnen vertellen wat te doen met de volgende situatie.
Stella fietsen is recentelijk failliet verklaard en ze zijn bezig met een doorstart. Echter heeft mijn dochter begin november 2024 een elektrische fiets gekocht vanwege haar longproblemen en het zo makkelijker naar school te kunnen fietsen. Bij de eerste fiets rit viel de ondersteuning uit. De trapondersteuning heeft het vervolgens nooit meer gedaan. Uiteraard meteen contact opgenomen met Stella, een reparatie afspraak ingepland maar diezelfde middag ging alles dicht en op slot vanwege het faillissement.
Door de redder in nood, zoals ze zichzelf noemen, werd begin december 2024 een noodservice emailadres in het leven geroepen. Mensen konden naar dit emailadres schrijven als er sprake was van een schrijnende situatie. Tot op de dag van vandaag hebben wij nooit iets vernomen van hen. Mijn dochter zit sinds 2 november jl. met een fiets welke het nooit heeft gedaan. Er komt van geen enkele kant een reactie. En gezien de media ben ik duidelijk niet de enige. Voor mijn dochter is het elke dag een teleurstelling. Ze heeft al haar geld bij elkaar geraapt om een elektrische fiets te kopen om zo makkelijker naar de middelbare fiets te kunnen. En dan krijg je dit. We voelen ons eigenlik gewoon opgelicht en totaal niet gehoord door niemand niet. We moeten het maar uitzoeken eigenlijk. Haar hele vertrouwen in de fiets is weg en wij geloven absoluut niet meer in Stella ofwel Stella Next.
Wat nu? Afwachten?
Laat een antwoord achter. Je kunt ook reageren op anderen. Lees onze spelregels.