BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

slechte kwaliteit producten vente-unique

Bijdrage door gebruiker
02-03-2020
70 keer bekeken
5 reacties
Afbeelding bij deze post - slechte kwaliteit producten vente-unique
Bank gekocht bij Vente-unique jan 2019. 3 maanden na levering door bank gezakt. Mocht omruilen of ander produkt, geen geld terug. Na levering 2e bank juni 2019 in december scheuren in de voering onder de kussen en bank. Weer omruiling en geen geld terug. Wil geen 3e bank waar ik dan weer doorheen ga zakken . Levering slechte kwaliteit zelfs voor de prijs met 2 jaar garantie. Wil dat bank wordt opgehaald en geld terug.Daarbij duurt de tijd heel lang voordat er een inspecteur langs komt om het incident te beoordelen.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.