Ik heb een grote houten schommeltoestel besteld (en betaald) bij Toychamp. De afspraak van levering was vrijdag 12-08-2016 tussen 13.00 en 16.00 uur.
Om 16.15 niets gezien of gehoord en heb ik zelf gebeld om teinformeren over de levering die niet plaats had gevonden. De vrouw die me te woord stond wist vanniets, maar zou z.s.m. contact met de leverancieropnemen en mij terugbellen. Dat gebeurde niet en ik heb zelf weer gebeld. De vrouw kon me toen vertellen dat de levering "ietsjes" later plaats zou vinden. Toen ik vroeg wat ze onder "ietsjes" verstond, kreeg ik te horen dat ze me zo meteen weer terug zou bellen met het tijdstip. Vervolgens krijg ik om16.56 een mail met de mededeling, dat de levering maandag 15-08 plaats gaat vinden, en als ik bel om uitleg te krijgen zijn de telefoonlijnen dicht (open tot 17.00 uur). Er zijn mensen geregeld om morgen (zaterdag) het speeltoestel in elkaar te zetten. Dat kan nu geannulleerdworden. Bovendien is er maandag niemand thuis om de levering in ontvangst te nemen! Dat hoort ook in overleg te gaan. Ik heb uiteraard een mail teruggestuurd, maar hoor natuurlijk pas maandag iets. Ik vind dit een ongelofelijke slechte service! Heeft iemand slechte ervaringen met Toychamp?