BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Slechte ervaring met TML-foundation, Wie heeft er nog meer slechte ervaringen?

Bijdrage door gebruiker
10-08-2020
78 keer bekeken
9 reacties
Ik heb op 20 april 2020 bij TML-foundation een bestelling gedaan. Deze heb ik nooit ontvangen. Dit netjes aangegeven en ze zeiden dat door de Corona de zending vertraagd was. Dat zou kunnen, maar een maand later nog niks ontvangen. Na veel over en weer gemaild blijven ze mij aan het lijntje houden. Ze zouden het uitzoeken, maar inmiddels is het 10 augustus '20 en nog steeds geen oplossing. Ik heb meerdere keren aangegeven mijn geld terug te willen maar daar reageren ze niet op. Vandaag weer gemaild en Ik moet weer geduld hebben. Dit bedrijf is zo niet klantvriendelijk en ik heb er meer dan genoeg van. Wie heeft nog meer slechte ervaringen met dit bedrijf? TML-foundation
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.