BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Service Mediamarkt

Bijdrage door gebruiker
14-01-2017
9 reacties
In december in week drie ben ik begonnen met het bestellen van een koelkast en gasfornuis via de website. Alles was voorradig, maar mijn creditcard betaling werd niet geaccepteerd. De dagen daarna iedere dag geprobeerd, maar steeds hetzelfde. Op 31 december met mijn creditcardmaatschappij contact opgenomen, maar alles was in orde. Toen de mediamarkt gebeld en daar kreeg ik te horen dat er inderdaad een storing was met creditcardbetalingen (al zeker 10 dagen dus), maar werd mij verzekerd dat het een dag later opgelost zou zijn. Maar nee hoor, op 1 januari nog steeds hetzelfde. Ik kreeg toen ook nog het gevoel dat ze dat dat maar hadden gezegd om van me af te zijn en voelde me behoorlijk afgescheept. Ik heb een contactformulier hierover ingevuld en het enige dat je terug krijgt is: sorry dat u dit zo ervaren heeft en we lossen het probleem zo snel mogelijk op Tot en met 4 januari iedere dag geprobeerd met hetzelfde resultaat. Op 5 januari naar de Mediamarkt in Den Bosch geweest en daar mijn fornuis en koelkast besteld. Zou een week duren, maar dat maakte me dan ook niet meer uit. Alles vooraf betaald, zodat ik zeker wist dat ik kon betalen. Ik verwachtte dus deze week een belletjes dat mijn witgoed bezorgd zou worden. Maar nee, op zaterdagochtend kreeg ik telefoon dat het week vier zou worden. Lang leve de Mediamarkt. Op de website na een dag leverbaar, maar kan ik niet betalen en via de winkel wordt me een week levertijd beloofd en duurt het drie weken. Contact gezocht met de Mediamarkt waarom via de site wel en via de winkel zo een lange wachttijd. Dan krijg je te horen dat de website en de winkel twee hele aparte dingen zijn. Daar heb ik geen boodschap aan, de Mediamarkt is voor mij de Mediamarkt. Dan bestelt de winkel het maar via de website. Alles wat de Mediamarkt beloofd maken ze gewoon niet waar. En alles wat je te horen krijgt is: "we vinden het heel vervelend voor u". Het is dat de Mediamarkt het goedkoopst is, anders was ik allang weg geweest. Zo een groot bedrijf en vervolgens al bijna vier weken bezig met mij bestelling en kan of niet betalen of er is een langere levertijd. Ik moet nu dus gewoon (buiten mijn schuld) zes weken op mijn witgoed wachten. Ik ben hier echt zeer boos over.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.