Meer dan een jaar gelden heb ik 2 paar schoenen besteld bij "van den assem schoenen" deze zijn volgens de klantenservice bij de buren bezord maar die zegt ze niet te hebben.
De vraag is of er een manier is dat ik na meer dan een jaar mijn schoenen alsnog krijg. hier onder het verhaal.
Ik heb sinds de bestelling een jaar geleden een paar keer gebeld naar de klanten service
Blijkbaar zijn de schoenen bij mijn buurman bezord( ze hebben zelfs een kopie van zijn handtekening gemaild)
Ik ben een paar keer bij hem langs geweest maar hij weet van niks.. Vervolgens weer gebeld met de klantenservice en toen zeiden ze dat ik het nog 1 keer aan mijn buurman moest vragen en als hij ze echt niet heeft zouden ze de bestelling opnieuw sturen.
Een tijdje later weer gebeld naar de klanten service met de vraag of ze de bestelling opnieuw konden verzenden omdat mijn buurman ze neit heeft. Toen kreeg ik het antwoord dat ik te laat was en niet allert genoeg. Mijn eerste telefoontje naar de klantenservice was ongeveer 3 weken na de bestelling en dat vonden ze raar "je weet toch dat een bestelling er binnen 1-2 dagen is" zeiden ze. Waarop ikze gelijk moest geven maarja ik dacht ze komen wel.. het had voor mij geen haast. Tussen al mijn telefoontjes met de klantenservice zaten steeds wel een paar weken of maanden omdat ik er maar gewoon af en toe aan dacht.
Om een lang verhaal kort te maken; Ik heb er niet echt druk achter gezet met het gevolg dat ze mij geen nieuw paar schoenen sturen.
dus nogmaals de vraag: Iser een manier dat ze mij de schoenen alsnog sturen en of ik in mijn recht sta?
Alvast bedankt!