BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Retour gepersonaliseerd artikel

Bijdrage door gebruiker
20-09-2023
17 reacties
Afbeelding bij deze post - Retour gepersonaliseerd artikel
Ik heb bij adidas.nl een paar nieuwe klimschoenen besteld.
Nu heb ik ze laten personaliseren met de letters TS. Deze staan heel klein op de schoen.
Vandaag heb ik ze ontvangen en ze bleken veel te klein te zijn. Dus wil ik ze retourneren.
Na gebeld te hebben met Adidas, kreeg ik te horen dat ze niet geretourneerd konden worden vanwewge de personalisering op de schoenen.
Bij het bestellen van de schoenen stond nergens vermeld dat je de schoenen niet kan ruilen als ze gepersonaliseerd zijn.
Er staat alleen dit:
Let op – je kunt geen wijzigingen aan dit artikel aanbrengen zodra je je bestelling hebt geplaatst, en mag alleen worden geretourneerd als het beschadigd of met defecten wordt geleverd (dit geldt niet voor VRCT-jacks).

Maar volgens de dame aan de telefoon moet het toch op de bestel pagina duidelijk vermeld staan.
Na lang zoeken stond inderdaad helemaal onderaan de pagina in het klein:Gratis retourneren & omruilen binnen 30 dagen
Als je op die link klikt staat daar als je ver naar beneden scrollt ergens in het klein dat gepersonalisserde artikelen niet retour kunnen. Is dit acceptabel of mag ik eisen dat ze mijn schoenen toch ruilen voor een grotere maat?



Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.