BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Retour DeLonghi via UPS werkt totaal niet

Bijdrage door gebruiker
10-03-2024
58 keer bekeken
10 reacties
Ik heb een koffiemachine bij DeLonghi besteld, die ik wil retourneren. Op 18 januari heb ik retour aangemeld. Het is nu 10 maart, en de machine staat nog steeds naast mijn voordeur. Ik heb verschillende keren mailcontact met DeLonghi gehad. Telkens beloven ze dat ze de retour zullen regelen. Ik heb gemaild en zeker vier keer gebeld met UPS. Excuses, excuses, opnieuw beloften dat ze de machine nu echt binnenl een dag zullen komen halen. Telkens beloften, en vervolgens stilte. Er gebeurt helemaal niets. Nooit meer bij DeLonghi kopen dus!!

Maar wat kan ik doen om dit proces te regelen??
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.