BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Recht op deugdelijk product

Bijdrage door gebruiker
21-07-2017
7 reacties
Ik heb in Juni een horloge hier gekocht a 169 euro, dit horloge heb ik 7/8 juni mogen ontvangen en op 10 juni aan mijn zusje kado gedaan. Reeds naar korte tijd heeft zij gezien dat het horloge stil bleef staan, in eerste instantie denkende dat ze misschien onbewust aan het knopje (kroon) heeft gezeten echter na plm 4 weken bleek dat het vaker stil stond. Bij nader onderzoek bleek dat 1 van de steentjes op de wijzerplaat (de '9') los onder het glas lag en waarschijnlijk klem onder de wijzer kwam waardoor het horloge stil bleef staan. Mijn inziens raak zo een steentje niet zomaar los en is dit reeds bij levering zo geweest. Horloge.NL weigert nu om het horloge te vervangen maar het moet opgestuurd te worden ter reparatie aan de leverancier, dit noem ik dus absoluut geen service en ook volgens de consumenten wetgeving heb ik gewoon recht op een deugdelijk product en dat is nu zeker niet het geval. Ik vind gewoon dat als een bedrijf service hoog in het vaandel heeft staan niet moet zeuren en zo een horloge direct hoort te vervangen zonder gezeur en eventuele reparatie verder maar zelf afhandelen en niet mij opschepen na een maand met een gerepareerd horloge wat gewoonweg vanaf het begin niet goed was.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.