Sinds 4 jaar wonen wij op een nieuw adres en sinds die tijd hebben we problemen met de bezorging van DPD.
Wanneer de bezorger het pakket in scant op de handheld, veranderd het adres (niet de postcode) naar een adres een paar straten verderop. We hebben hier al zeker 20 keer voor gebeld en 6 keer voor gemaild maar komen geen stap verder. Vandaag wederom gebeld en de mevrouw aan de lijn zei: " u kunt blijven bellen maar eerlijk gezegd zitten wij hier om af te wimpels. Wilt u echt wat gedaan krijgen dan moet u met harde hand binnenkomen." Ze heeft de klacht wederom intern door gezet maar zei dat we ervan uit moeten gaan dat er weer niks mee gedaan wordt.
Kan iemand ons helpen om DPD zover te krijgen dat ze bij ICT deze fout uit het systeem halen.
Even voor de volledigheid, dit probleem is enkel bij DPD. Het adres en postcode op het label kloppen, maar bij de chauffeur wordt onze postcode gekoppeld aan een foutief adres.