BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Problemen met bezorgen door Budbee bij BOL.com

Bijdrage door gebruiker
05-01-2024
296 keer bekeken
8 reacties

Problemen bezorgen door Budbee. BOL.com werkt met bezorger Budbee. Budbee heeft mijn bezorgdatum geannuleerd omdat volgens Budbee BOL het product te laat heeft geleverd. De leverancier van het product heb ik gebeld en die verteld dat het product optijd is verstuurd naar budbee. Budbee zou automatisch een nieuwe bezorgdatum genereren. Maar heeft tot op heden nog geen nieuwe datum gestuurd van bezorging. BOL heb ik telefonisch gesproken en die wijst naar Budbee. Ik wordt dus van het kastje naar de muur gestuurd en kom zo niet verder. Hoe moet ik dit nu oplossen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.