BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Probleem online bestellen Ah en korting Gall&Gall

Bijdrage door gebruiker
15-11-2016
10 reacties
Sinds anderhalf jaar doe ik al mijn boodschappen via AH online, incl. alle boodschappen bij Gall&Gall en de Etos.
Sinds het online bestellen ben ik niet meer in een filiaal van Gall&Gall geweest.
Probleem is het volgende:
Bij Gall&Gall heb je een klantenkaart nodig a 10 euro per jaar om kortingen te krijgen, deze dient verlengd te worden. Je dient de kaart bij AH te registreren om korting te krijgen.
Ik bestel elke week wijn via Gall&Gall en zie dat er korting af gaat ( let er niet altijd op)
Nu blijkt dat de korting er alleen afgaat indien je voor de aanbieding geen klantenkaart nodig hebt. Blijkt dat mijn kaart al op 15 november 2015 verlopen was. Aangezien ik niet meer in een Gall&Gall winkel was geweest heb ik daar geen melding van gehad. Tevens heb ik geen email gehad met de melding van een verlopen kaart.
Je kunt op de kaart niet zien of hij verlopen is, alleen via een melding in de winkel.
Ik heb direct mijn kaart verlengd toen ik een doos wijn bestelde en het mij opviel dat er een behoorlijk bedrag aan korting niet van het totaal afgeschreven was.
Al met al heb ik een zeer groot bedrag aan korting misgelopen. Ik doe al mijn boodschappen in een keer dus een behoorlijke lijst, waarin ik niet elk artikel ga controleren op kortingen.
Ik heb AH gebeld en gevraagd wat de tegemoetkoming is, aangezien er geen meldingkomt dat de kaart verlopen is. Indien je bij de registratie van de kaart een fout maakt, krijg je direct een foutmelding. Als compensatie kan ik 2 X een gratis bezorging krijgen. Ik vind het absurd en vrees dat veel meer mensen getroffen zijn door deze manco in de AH site.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.