BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Probleem met pakketjes

Bijdrage door gebruiker
08-04-2025
16 reacties

Ik heb een probleem met pakketjes, maar dan op een andere manier als de meeste mensen hebben. Ik bestel nooit iets online, het enige wat ik ooit per pakket ontvang is eens in de zoveel jaar als ik iets win in de postcode loterij wat niet door de brievenbus past. Echter ik krijg enkele keren per week een pakketbezorger aan mijn deur met pakketjes die niet voor mij zijn. Wel mijn huisnummer maar niet mijn naam. de reden is dat er een eindje verderop in mijn straat een aantal veel bestellers wonen die keurig hun goede adres gegevens invullen, Maar die vaak klagen dat hun pakketje vrijwel nooit aankomt. Echter als de verzender een pakketje aanbied voor hun dan gaat het goed mis. Mijn straatnaam is een nogal lange naam waardoor er zonder dat de verzender dat doorheeft er nog slechts plaats is voor 1 cijfer als huisnummer op het label. Waardoor die pakket bezorger iedere keer weer voor mijn huis staat omdat immers mijn huisnummer op dat label staat. En ik dat pakketje voor de zoveelste keer niet aanneem omdat dat niet voor mij is. De straatnaam afkorten kan de pakket verzender kennelijk niet omdat hun een "intelligent" programma gebruiken om de straatnaam correct te schrijven. Hoe kan dit worden opgelost?? Ik neem aan dat ik niet enige ben die om deze reden heel veel verkeerde pakketjes krijgt aangeboden.

Delen:

Reageer

Laat een antwoord achter. Je kunt ook reageren op anderen. Lees onze spelregels.