BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Postorderbedrijf Otto

Bijdrage door gebruiker
12-04-2007
80 keer bekeken
10 reacties

Hallo Allemaal,

Mijn moeder heeft ongeveer 4 weken geleden een rok en blousse besteld bij Otto mij zus zag in het zelfde blad ook iets wat zij ook wou hebben en heeft dat bij de bestelbon van mijn moeder opgezet met goedkeuring. Nu kreeg mijn moeder vorige week woensdag een brief van Otto met het verzoek om alvast 60 euro vooruit te betalen als ze het geld hebben sturen ze het bestelde af. Mag dit zomaar? Mijn moeder zelf denkt dat dit een vorm van leeftijdsdiscreminatie is.

groet ros144

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.