BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

PostNL bepaald pakketje >22€

Bijdrage door gebruiker
24-09-2019
6 reacties
Beste kassa

Afgelopen week kreeg ik aan afhaalbericht van PostNL om een pakketje uit het buitenland af te halen op een PostNL-locatie. Het pakketje werd niet huis afgeleverd maar ik moest het afhalen omdat PostNL had bepaald dat het een hoger waarde had dan 22€, dit was het bij lange na niet!

Sinds september 2019 heeft PostNL besloten dat je nog maar 7 dagen de tijd hebt om het pakketje op te halen
Door het weekend en het niet bezorgen van post op maandag had ik slechts 3 dagen de tijd om Dit te realiseren.

Postnl heeft toegegeven dat zei fout zijn maar geven aan dat ik dit zelf maar moet regelen met de leverancier..... raar, mijn inziens.

ik heb aangegeven dat aangezien het de fout is van hen ik ervandoor ga dat zei dit gaan regelen, desnoods kopen zei het product maar en bezorgen dit bij mij...... vooralsnog weigeren zei dit.

mijn vraag is wat zijn mijn rechten, dit moet vaker gebeuren lijkt me?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.