BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Pakket niet ontvangen, geen reactie van The Store Woerden en geblokkeerd op FB

Bijdrage door gebruiker
10-09-2019
91 keer bekeken
7 reacties
The Store in Woerden zegt dat er op 24 mei 2018 een pakket is afgeleverd. Deze is nooit ontvangen en dit is ook direct schriftelijk bij hen gemeld. Er werd aangegeven dat het pakketje op afgeleverd stond waarop wij hebben aangegeven deze echt niet te hebben ontvangen. Er zou een onderzoek worden gestart en ondertussen was er ook nog een ander gesprek gaande over een nieuwe aankoop. Reactie bleef daarna uit, ook na meerdere herinneringen vanuit onze kant, maar ook de factuur van afterpay.

Toch een factuur gekregen en weer een bericht gestuurd. Er kan nooit getekend zijn voor aflevering en dit is ook niet gedaan. Nu geeft The Store aan dat het te lang geleden is en dat ze niets meer kunnen betekenen! Vervolgens reageren ze niet meer op berichten of mails en hebben ze mijn zus zelfs geblokkeerd op Facebook.

Ik heb ze daarom een bericht gestuurd plus e-mail met daarin aangegeven dat ze binnen 14 dagen moeten reageren met of het bewijs van aflevering of dat ze de rekening hebben kwijtgescholden. Weer geen reactie natuurlijk.

Wat kunnen wij nu het beste doen? Ik weet dat er zelfs in het wetboek is opgenomen dat de verzender moet bewijzen dat het pakket is ontvangen. Maar ik krijg gewoon helemaal geen reactie meer.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.