BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Pakket niet ontvangen

Bijdrage door gebruiker
10-10-2023
313 keer bekeken
11 reacties
Beste,
Ik heb een Borduurpakket besteld en betaald bij atelier naboqu. Volgens dhl hebben ze dat afgeleverd bij de brievenbus , bij er niet in. Ik heb het echter niet ontvangen. Dhl heeft een onderzoek ingesteld en ze blijven het beweren dat ze het afgeleverd hebben op het juiste adres. Atelier wil het niet vergoeden, zij hebben goede ervaringen met dhl en zij zeggen dat ze het afgeleverd hebben, dus..... met andere woorden dat ik lieg. Nu bieden ze het pakket aan voor inkoopsprijs en verzendkosten, maar moet dat wel weer vooraf betalen.
Wat zijn nu mijn rechten??
Alvast bedankt voor het nalezen van mijn vraag
met vr gr Ingrid van den bos
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.