Hi di ho,
Heb eergisteren een Samsung smartphone besteld bij Bol.com. Deze is afgeleverd bij een Budbee pakketpunt, de webshop werkt sinds kort daarmee samen bij een AH te bezorgen. Ben niet vaak thuis in verband met het werk dus dacht ideaal om dit zo te kunnen doen.
Gistermiddag omstreeks 17.00 uur naar het pakketpunt gegaan, code ingevoerd en pakket mee naar huis genomen. Vond het niks om dit al in de plaatselijke supermarkt te doen, pakket inhoud heeft namelijk een grote waarde.
Wat schetst mijn verbazing, er zit helemaal niks in het pakket?!
Zag wel dat aan de onderkant het 1 en ander leek open gemaakt maar echt hard maken kan ik het ook weer niet.
Webshop opgebeld, en die collega gaf aan dat ze niks voor me konden betekenen omdat op de Track and trace stond dat het gewicht zou kloppen.
Nou, niet dus. Nog een keer gebeld en die collega van de klantenservice medewerker zei exact hetzelfde.
Waardevolle info:
betaald met iDeal en geen rechtsbijstandverzekering.
Heb echt geen zin in een welles nietes spelletje met de webshop, wil gewoon mijn smartphone wat ik besteld heb.
Heb er gisteravond al slecht van geslapen, 1200 euro is voor mij veel geld.
Kortom, hoe nu verder?