BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Pakket is verkeerd bezorgd door DHL en de klant moet het zelf oplossen

Bijdrage door gebruiker
15-09-2020
65 keer bekeken
8 reacties
We hebben een pakket besteld via telegraaf aanbiedingen. Het zou zaterdag 12 september 2020 door DHL bezorgd worden. Het is een straat verder bezorgd. Vervolgens kregen we van DHL te horen dat wij het maar moesten op halen. Niemand doet open op dat adres. DHL zegt dood leuk uw zaak is afgesloten. Telegraaf zegt ga het maar ophalen en nu zijn we ons geld kwijt. Het is een welles nietes verhaal. Kunnen DHL en telegraaf er zo makkelijk mee weglopen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.