In oktober ontving ik ongevraagd een kledingbox van Outfittery. Als klant van the Cloakroom werd altijd eerst gevraagd of ik interesse had in een nieuwe box. Outfittery heeft the Cloakroom echter overgenomen.
De box van Outfittery was totaal niet mijn stijl en bovendien had ik geen kledingwens waarop ik de box de dag na ontvangst bij PostNL heb ingeleverd voor retourzending. Dit was ik zo gewend van the Cloakroom. PostNL attendeerde me er niet Ikop dat de retourzending via UPS moest en ik ontving van PostNL geen Track and Trace code
In november ontving ik een factuur van ruim € 900,- voor de gehele box die ik geheel retour had gestuurd. Hierover belde ik met Outfittery en ze zouden het nazoeken. Vervolgens ontving ik de eerste en tweede aanmaning en telkens zocht ik contact. Outfittery bleef telkens volhouden dat de kans groot was dat Post NL uiteindelijk de box zou terug bezorgen bij mij of toch bij hun.
Ook beweerden ze onderzoeken te starten en gaven ze aan dat de fout door meer klanten was gemaakt.
Logisch, Outfittery heeft er ook niet over gecommuniceerd met haar klanten.
Tot op heden is de box niet boven water gekomen en inmiddels heb ik bericht van een incassobureau. Voor ruim € 1000,- aan kleding die ik niet heb.
Outfittery stuurt me telkens van het kastje naar de muur en PostNL kan me niet helpen zonder Track en Tracé code die ik niet van hen ontvangen heb.
In het laatste bericht van Outfittery werd het over een andere boeg gegooid en beweerden ze dat ik niet de juiste retourzegel had gebruikt.
Ik voel me misbruikt door Outfittery en er is totaal niet serieus omgegaan met mijn klachten.