Een paar dagen geleden kocht ik wat boodschappen bij de Albert Heijn in Borger. Er stond in de winkel aangegeven dat Sun producten in de aanbieding waren voor € 4,99 en/of € 5,99. Ik nam een bus Sun vaatwaspoeder mee maar thuisgekomen bleek er geen sprake van een aanbieding te zijn want op de nota stond een bedrag van € 8,83.Het is mij bij dit filiaal al eens eerder overkomen dat een afgeprijsd artikel ( korting 35 % ) gewoon voor het volle pond op de nota stond. Ze doen dit opzettelijk omdat ze weten dat veel mensen niet terug gaan om alsnog de korting op te eisen, eerlijk is het in ieder geval niet! Je wordt misselijk van dit soort praktijken. Ik heb alle boodschappen daarom maar teruggebracht (t.w.v. € 44,-- ) en heb het betaalde bedrag niet teruggevraagd, zoveel smerigheid uithalen om aan geld te komen, bah wat een smeerlapperij. Ze mogen wat mij betreft in die paar euro's stikken. SAILLANT DETAIL echter aan het geheel; omdat ik natuurlijk wel mijn boodschappen in huis moest hebben ging ik vervolgens naar de onlangs in Borger geopende Boni supermarkt, kocht hier exact dezelfde producten (zelfde merken ) maar was wel € 4,90 goedkoper uit !!!!!.Of je de praktijken van Albert Heijn oplichting kunt noemen weet ik niet maar fraai is anders. Volgens een voormalig medewerker van Albert Heijn Borger komt de onenigheid met betrekking tot de 35 % korting stickers erg vaak voor, maar ja als de klant niet reclameert...........snel verdiend dus door de Albert Heijn Borger. Wat moet je nou met zoiets?