BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Opgelicht bij Woonsquere almere bij aankoop bankstel

Bijdrage door gebruiker
26-07-2016
3 reacties
Waren met hele gezin oktober 2015 daar in winkel gaven aan verkoper al onze wensen /eisen aan.
Hij verkocht ons bank met Amerillo 800 categorie 5. Voor een bedrag van 1850 na wat handje klap.
Na paar weken begon ellende vlekken in bank, slecht te verwijderen , man zakt door bank heen slechte kwaliteit kussens . Er kwam iemand langs van Woonsquere ja zegt hij de verkoper had u nooit deze bank met deze kwaliteit kussens mogen verkopen??! Als ze deze zouden vervangen koste dat ons 500 euro of meer met geen garantie! Pardon?
ik mailen, bellen etc . Bedrijf geeft niet toe aan fout van de verkoper. Nu 8 maanden later hebben we de optie 1200 euro bij te betalen pardon ?? Of kussens gratis vervangen maar dan zitten we nog met die slechte stof kwaliteit. We zijn ten einde raadt voelen ons opgelicht.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.