BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ook steeds gedupeerd door post.nl?

Bijdrage door gebruiker
03-06-2019
33 reacties

Beste mensen,

De laatste maanden heb ik enorm veel problemen met het laten bezorgen van pakketpost door post.nl Ik bestel bij een 3 tal webshops ALTIJD mijn producten, hetgeen altijd vlekkeloos en keurig verliep. Nu is het echter een drama! Steeds krijg ik via de track en trace door dat een bestelling pas een dag later geleverd wordt dan beloofd, iets wat EEN PAAR KEER kan gebeuren.... maar nu krijg ik de laatste tijd te maken met "we zijn bij u aan de deur geweest, maar u was niet thuis". Morgen komen we weer langs". Ik weet inmiddels uit ervaring dat dit NIET het geval zal zijn en dat mijn bestelde pakket bij..... de TELEFOONWINKEL in ons dorp wordt afgeleverd, waar het pakket opgehaald kan worden door mijn vrouw. Niks afgeleverd bij de buren, geen briefje in de bus.... ik moet alles via track en trace vernemen. En zo gaat het al een tijdje....NIET THUIS....NIET THUIS....NIET THUIS.

Ik vind het zeer bedroevend. Ik ben namelijk ALTIJD thuis. Ik zit in de eindfase COPD, uitbehandeld en 24/7 aan de zuurstof. Ik heb altijd mijn echtgenote bij me om me te verzorgen en als ze even boodschappen moet halen is mijn oudste zoon hier om op me te passen.

Ik heb al diverse keren hierover met post.nl gebeld. maar ik krijg alleen maar "sorry, we geven uw klacht door". Ja, daar heb ik wat aan. Ik wil mijn bestelling die ik altijd per ideal betaal.

Omdat ik dus NOOIT de deur uit kom bestel ik dus alles wat ik moet hebben via internet, het meeste bij BOL. Ze zijn altijd keurig op tijd met verzenden. Een aantal dagen geleden heb ik een nieuwe smartphone gekocht, zou zaterdag geleverd worden. Niet dus, retour depot... zou vervolgens vandaag geleverd worden... niet dus...ik was niet thuis om 12:06 uur. Nou, ik dacht het WEL...ik was zeker thuis, samen met mijn vrouw.

Ik heb de vorige keren ook al contact gezocht met betreffende leveranciers en ook met Bol. Alhoewel laatsgenoemde totaal geen schuld heeft aan de perikelen van post.nl hebben ze me toch 5 euro tegoed op mijn account gezet, iets wat niet nodig was uiteraard.

Maar goed, vanmiddag heeft mijn zoon maar in ons dorp een gelijke smartphone gekocht, want mocht de bezorger toch aan de deur komen morgen dan kan hij het pakket weer meenemen. Uit ervaring denk ik dat ik weer NIET thuiszal zijn morgen, volgens de bezorger.

Bol heb ik op de hoogte gesteld van de weigering en zodra ze het pakketje terug hebben krijg ik mijn geld terug. Heb dus eerst fff in een week tijd 2 smartphones moeten kopen. Belachelijk!

Ik heb de leveranciers inmiddels per email op de hoogte gesteld van het feit dat ik niks meer bestel..... triest..... na 14 jaar een grote trouwe klant van bol te zijn geweest heb ik hen de rug toe moeten keren vanwege de wanprestaties van post.nl.

Ik bestel NIET meer bij webwinkels die leveren via post.nl. Mijn vertrouwen in dat bedrijf is ver beneden NUL.

Heeft iemand soortgelijke ervaringen?

Ik hoor het graag.|

Met vriendelijke groet

Willem Hoving

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.