BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Onterechte aanmaning Klingel

Bijdrage door gebruiker
22-03-2023
8 reacties
7 maanden na gekochte en betaalde schoenen stuurt Klingel een onterechte aanmaning:

Ik heb op 08-08-2022 een paar zwarte Kappa's gekocht met factuurnr. 287958 en prijs € 45,90. Ik heb op 22-08-2022 een paar witte Kappa's gekocht met factuurnr. 206198 en prijs € 45,90. Op 26-08-2022 heb ik eerst overgemaakt naar Klingel: € 45,90 met omschrijving (zoals ze zelf aangaven) (klantnr.)/287958 zoals u ziet bestaande uit mijn klantnr. en factuurnr. vd zwarte Kappa's. Op 26-08-2022 heb ik ook overgemaakt naar Klingel: € 45,90 met omschrijving (zoals ze zelf aangaven) (klantnr.)/206198 zoals u ziet bestaande uit mijn klantnr. en factuurnr. vd witte Kappa's. Mijn account rekeningsaldo stond hierna netjes € 0,00. Nu, 7 maanden later, krijg ik uit het niets een aanmaning dat de witte Kappa's niet betaald zouden zijn en ook in mijn account staat hij nu ineens terug op niet betaald. Ik heb toen meteen mijn bankafschrift van de betaalde witte Kappa's gemaild naar de klantenservice. Die persoon die mij antwoordde, Magda Monkau, heeft deze echter niet eens bekeken maar is rechtstreeks naar mijn klantaccount gegaan waar nu staat dat de zwarte wel en de witte niet zijn betaald, want haar antwoord was: "dit is vd zwarte, u moet de witte nog betalen". Had zij even de moeite genomen om naar de omschrijving/het kenmerk vd betaling te kijken, dan had zij gezien dat het wel degelijk om de betaling vd witte Kappa's ging. Hierna heb ik de bankafschriften van beide paar schoenen gemaild, maar in mijn account staan de witte Kappa's nog steeds op "niet betaald" en "aanmaning".

Wat nu?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.