BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Online ticket retourneren

Bijdrage door gebruiker
21-03-2017
5 reacties
Ik kocht 17 maart 2017 4 kaartjes volwassenen en 1 kaartje voor een kind voor Plopsaland Coevorden. De Hema promoot de kaartverkoop op de website met een heel verhaal en dat de kaartjes tot 2 april gekocht kunnen worden. Er wordt met geen woord gesproken over een beperkte geldigheid . Na een uur ontvang ik de kaartjes digitaal en zie ik tot mijn verbazing dat ze maar tot 14 mei geldig zijn. Ik bel de klantenservice en zij vertellen mij dat ik dat in de voorwaarden terug kan lezen! Het is erg misleidend dat er in de gehele bestelprocedure niets wordt aangegeven van deze periode. Ik bezoek in september pas Plopsaland(centerparcs) en heb dus niets aan deze actie. Dat is dus €70 weggooien .

Hartelijk dank voor uw bericht.

Dit is de reactie van de Hema!
Zoals zojuist telefonisch besproken spijt het ons dat u niet tevreden bent met uw aankoop, geldigheid vande Plopsaland Coevorden tickets.

Zoals besproken verwijzen wij u graag naar dewerkwijze & voorwaarden op onze website. Hierin staat vermeld dat uw e-ticket geldig is van zaterdag 1 april 2017 t/m zondag 14 mei 2017.
Helaas kunnen viaHEMA aangeschafte tickets niet worden geruild (bijvoorbeeld voor een andere datum) of geretourneerd. Restitutie van het aankoopbedrag is niet mogelijk.

Voor meer informatie over herroepingrecht verwijzen wij u graag naarartikel 8 op onze website.

Artikel 8. Herroepingsrecht

8.1 Voor de aanschaf van Tickets geldt geen wettelijke bedenktermijn. Tickets kunnen daarom niet worden geretourneerd.

Kan ik de kaartjes toch ergens retour zenden en mijn geld terug ontvangen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.