BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Online betaalservice PostNL

Bijdrage door gebruiker
06-10-2016
9 reacties

Zijn er meer mensen die hier mee te maken hebben. Ik verzend regelmatig brievenbuspost en betaal via de onlineservice van PostNL. Als ik 3 pakketjes verstuurd krijg ik bijna standaard van zeker 2 en soms ook van alle 3 een betaalkaart dat mijn verzendkosten niet juist waren op het pakje. Terwijl alle pakketjes verzonden worden in een brievenbusdoosje die aan de normen van PostNL voldoet en door de brievenbus kan.

Op een bepaald moment wat ik het zat en heb alles op dezelfde manier verpakt en verzonden en betaald via het PostNL service punt en krijg niks terug van PostNL of van de klant.

Nu toch weer wat verstuurd en jawel wéér een kaart dat hij niet voldoende gefrankeerd zou zijn :(

Het lijkt erop dat ze bij PostNL maar wat doen want ook deze post waar ik het nu van krijg past prima door de brievenbus én qua gewicht wat hij ook over gefrankeerd.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.