BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ongevraagde catalogus Bader.nl

Bijdrage door gebruiker
28-07-2021
89 keer bekeken
11 reacties
Na een online bestelling via Bader.nl, ontving ik ongevraagd een catalogus. Na een telefoontje met Bader waarin ik aangaf geen catalogus te willen ontvangen, ontving ik 2 maanden later een catalogus ter dikte van een telefoonboek. Ik vind het onbegrijpelijk dat een bedrijf je gegevens mag gebruiken om ongevraagd deze catalogus op te sturen. Ook wat het millieu betreft vind ik dat niet meer van deze tijd. Daarnaast is een geen opt-out mogelijkheid via de website. Je moet bellen om te melden dat je dit niet wilt en dan maar hopen dat het goed wordt aangepast...

Mijn vraag is: mag ik bedrijf ongevraagd je adresgegevens ge/misbruiken om catalogussen te versturen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.